onsdag 29 april 2009

Vissa saker ska man inte behöva säga!!

Alltså....
Vem fattar inte att när en tjej säger nej, menar hon ja.(oftast) När hon säger, "skiter väl jag i" så förväntar hon sig att du ska använda hjärnan och tänka själv om det är rätt eller fel...
Men....så är det!!

Ja, nu sitter man här på sena kvällen igen och gör inget vettigt över huvudtaget...rensar hjärnan, väntar på att barnen ska somna och på att man ska ta sista kisserundan...ja, alltså inte jag då utan hundarna...

Allt går bara fint här hemma, nu räknar jag ner dagarna tills operationen...suck..inget jag ser fram emot men förhoppningsvis blir det liiite bättre för ett liiiitet tag...

Håller på att planera för fullt inför sommarlovet och aktiviteterna som man ska utföra då...Det kanske blir en del i alla fall...

Nepp.....Nu gör jag ett sista försök....Annso.....nu får du fan va lite schysst...
http://www.youtube.com/watch?v=J-jsgousZcA&feature=related

Det är ju faktiskt en klassiker....och det är det hårdrockigaste jag vet...
Nu ska jag rulla mig mellan lakanen!!!
SEE YA!!
//jennie

2 kommentarer:

  1. Hell yeah! *asg*

    "Nu tar det sig, sa mordbrännaren"

    Ha en bra första maj.

    Kram Annso med flock

    SvaraRadera
  2. Haha! T o m jag går igång på det gamla 80-tals minnet!!! Ha det gott i helgen :o)

    SvaraRadera