fredag 24 april 2009

Capuccino, Latte, Kaffe, JAVA!!

Jepp!! Nyaste stjärnskottet är hemma!! Efter lång planering och väntan har hon äntligen kommit hem! Vi gav oss iväg igår, spenderade kvällen och natten hemma hos Christina med familj, lika trevligt som alltid. Schappevalparna är ju bara heelt fantastiska!! Vilket temprament och utseende!! (Partisk??? Varför skulle jag vara det??) I alla fall...Imorse var det till att packa min mig själv och mina fyra hundar i bilen....Va faktiskt på väg att glömma Java i rena brådskan... Resan hem gick i högljutt tema...OJ va hon va missnöjd!! Inte ville hon sitta i en bur i framsätet...åka ifrån Brismene och alla syskonen inte!!Men, tillslut tystnade hon ändå...Va jätteduktig andra hälften av resan. Väl hemma tyckte hon att det var toppen med nya kompisar! Lite läskiga va dom ju faktiskt...

Jag kommer att fortsätta skriva om Java och hennes Lillhusse Liam i den andra bloggen...

Nu ligger alla hundarna och sover i vars en hörna...
Tänk på gott folk...allt/alla är inte alltid det det/dom utger sig för att vara!!
http://www.youtube.com/watch?v=2wQFaX83l1E&feature=related
//jennie

1 kommentar:

  1. Hon var helt underbar, lilla Java! Ser framemot att få träffa henne imorgon igen ;)
    Kram från oss

    www.hundskoj.se

    SvaraRadera