söndag 12 april 2009

Påsken va här!!

Ännu en storhelg till ända....Men det har varit en riktigt trevlig helg med fint väder, go mat och mycket trevlig sällskap!! Har spenderat alla dagar hos och med min mamma, syskon och hundar i min mammas sommarstuga i Pukavik...
I morgon bär kosan hemåt igen...hem till skåne och Hörby och vardagen!! Inget illa i det...nej nej.... Det händer en hel del nu fram över....massor med roliga saker och förändringar...Denna veckan kommer jag in i en nytt äventyr...får träffa en massa nya människor och får nya rutiner!! Det gillar jag!! Efter denna veckan ska jag............ja...det får ni se efter denna veckan vad som kommer att hända i det lilla huset på Margaretagatan....ojojoj...
Förresten så har Tess tagit premiärdoppet i Östersjön!! Va den hunden kan njuta!! Jisses!! Far runt som en liten virvelvind i vattnet och bara tok-älskar det! Så...mer bad kommer det garanterat att bli i sommar.....Får se om jag kan få i dom andra också..Hamilton närmar sig inte vattnet....hatar det som pesten....Tråkig!!! Men, Bizzy är lite sugen faktiskt...men vi får se om hon vågar sig i när Tess kommer och far fram...Hon vill ju gärna ha Wrestlingmatcher överallt!! Så...det blir väl några "maror" i vattnet också...

Vi har haft kanonväder hela helgen men vinden har varit kall, nu har jag fått försmak och vill ha mer värme, mer sol!!

Sitter just nu och tittar på reprisen till Talang 2009. Alltså...har folk ingen självuppfattning?? Men, samtidigt så känns det bra att se att det inte bara är jag som har idioter runt om mig och i min omgivning.....
Nähä... nu får man väl vara lite social igen.....
H D G
//jennie

1 kommentar: