onsdag 22 april 2009

Dagen som kom och gick...

Ja, idag har jag varit igång mer eller mindre hela tiden...Med en det ena och det andra...Så...det blir till att ta lite smärtstillande inför sänggåendet....inte för att jag tycker om det, men ibland är det oundvikligt!

Imorgon blir det en låååång dag!! men, vad gör man inte för vissa saker??? Kan tyckas lite galet av vissa.....

Hundarna är det bara fint med....dom håller mest till ute i trädgården där dom jagar varandra, rullar varandra och sig själva i mossan (som dom då gärna tar med sig in...), skäller på fåglarna i träden mm mmm..... Tilloch med Hamilton vill gärna vara med och leka polis emellanåt till tjejerna....Alltså, den gubben.... Han är så söt...Men, man kan tydligt se i pälsen och anatomin att hans "glänsardagar" är förbi...man ser att han har blivit äldre...Men, som tur är så märks det inte på honom!! Han kan säkert bli dubbelt så gammal som han är idag...!!

För övrigt händer det inte så mycket....Bizzy och jag ska på kurs igen på söndag.....det gillar hon!! Hon har vuxit såååå mycket mentalt!! Är så stadig i sig själv....och trollbinder alla hon träffar!!

I maj får jag förhoppningsvis besök av en mycket god vän som jag inte träffat på läääänge!!! Hoppas att det blir så..

nu fick jag ett samtal jag måste ta....suck....

//jennie

1 kommentar: