onsdag 15 april 2009

Springtime!!

Åhh det känns att det är vår på gång!! Så mysigt!! Knopparna slår ut till höger och vänster och vägen skymtar allt mindre genom häcken. Jag och pojkarna har grillat i trädgården och jag har ordnat en provosorisk hundgård till hundarna så nu kan dörren stå öppen hela tiden...

Levi har blivit en riktig tonåring nu...Jag har nog aldrig sett så många hårprodukter i ett hem förr...aldrig heller har jag behövt köa till spegeln. Musiken är alltid på högsta volym och mobil, msn och datan används mer och mer....Men..det är sååå mysigt!! Han är så go min påg!!!

Liam, försöker hänga på så gott det går...och han jobbar på väldigt bra det vill jag lova! Ligger inte många steg efter... Suck...vad gör man sen då??? När dom flyttar hemifrån eller är ute hela dagarna??

Nä....nu kom jag på andra tankar och vips va motivationen slut!!
Men en låt måste jag ju bara slänga in för traditionens skull!!
http://www.youtube.com/watch?v=dO5uCKw4nl0
SEE YA!!
//jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar