fredag 3 april 2009

Ny Blogg! Ny tid!!

Nu ville jag testa en ny blogg, så...det fick bli denna ett tag så får vi se hur det går....
Nå....Då var man Tonårsförälder och min älskade pojk blir 13 idag!!
Hur overkligt som helst alltså!! Förstår inte var tiden har tagit vägen...Skumt...

Idag var jag ute i skogen med hundarna....(ovanligt???) Vi satte oss i en glänta där solen kom fram och där delade vi en kyckling baguette...Fasen att det inte fanns någon där som kunde fotta och föreviga synen...Speciellt den, där Tess hoppade upp och skulle sno åt sig hela baguetten...Hon tog hela i munnen!! Men, som tur är så är man vaken äckelmagad eller kräsen...så det var bara att plocka ut den och börja käka!! Colan fick jag ha för mig själv dock...nätt och jämt...

Idag har det varit en helt fantastisk dag hittills...hoppas att det håller i sig...Det verkar ju bra...men vem vet??Moln kan ju dyka upp från ingenstans också...

Ikväll blir det myskväll med mina killar framför tv:n....Och i morgon firar vi födelsedag igen....och på söndag också...bortskämda unge....hur mycket ska man bli firad egentligen?? Men, det är ju så...man blir bara tonåring en gång....

Tur att man har två barn så man kan fira det om ett par år igen...

Mina älskade pojkar....Lyckliga lyckliga jag!!!
//jennie

3 kommentarer:

  1. Första kommentaren...
    Hoppas Levi fick en bra dag :)

    See yaa

    Kram

    SvaraRadera
  2. Att sno en baguett..Ally har ärvt sin mamma väl när det gäller att sno mat.Rensa diskhon gjorde hon som valp.Ta saker blixtsnabbt är också en förmåga hon har.Hos mina föräldrar blir det alltid lite extra som hon ordnar på egen tass.

    Elin

    SvaraRadera
  3. puss på dig.............. söta jennie...Im.S...I.Love.W...You

    SvaraRadera