fredag 17 april 2009

Suck och pust...

Ibland undrar man varför man förtjänar vissa saker....både positiva och negativa...
Va hos farbror doktorn idag och det resulterade i ännu en operation i handen...Den tredje operationen på ett par år....Man undrar ju om det ska ta slut någon gång...Men det verkar som att om man tar bort en sak så kommer det tusen nya....Men men...Kanske dom karvar bort nått någongång som man inte vill ha...typ extra däcket man går och bär på, eller varför inte återställer rumpan och låren som dom va innan? Men neeeej...dom operationerna ska man behöva betala dyrt för...Där blir det inga högkostnadskort!!
Känns inte speciellt roligt för tillfället...

Pojkarna är förtillfället på disco....som slutar 22:30!!! Hallå!??!?! Är inte det lite sent???
Skämt åsido,...men är man van vid att alltid ha sina barn hemma så känns det tungt...
Just nu sitter och och tittar på talang2009...på en man som fiser med händerna!?!?! Talang!??! Tja, varför inte?? Men vilken man kan inte fisa imponerande?? *asg*

En annan sak som hände idag som bevisar att man inte har tankarna på ett och samma ställe...
Jag hade varit hos doktorn, körde in till stan för att luncha med min mamma. Hade en timme på mig innan hennes lunch, gick och la i pengar i automaten, tillbaka till bilen, hämtade väskan och gick på en timmes shoppingtur. Kommer upp på mammas kontor och tittar ner på min bil....PARKERINGSBÖTER????? Va fan?? Och jag som betalade biljett och allt...Eller??? Visst..jag stoppade i pengar i automaten, men tryckte inte ens ut biljetten!!! Så...där flög man på 300 spänn i böter pga min totala förvirring!!!!

Det finns saker som man skulle vilja säga...
http://www.youtube.com/watch?v=nULKw8s061E
SEE YA
//jennie

1 kommentar:

  1. Haha, Lilla Jennie ;)
    För det första ska disco börja vid minst 21.00 o sluta efter midnatt. annars är det inget kul jue :D
    haha, o du låter lika förvirrad som jag.
    Saknar dej, Kraaaam!

    SvaraRadera