söndag 19 april 2009

En helg med toppenväder!!

Denna helgen har det varit väldigt bra väder...Har haft fördelen att verkligen kunna njuta av den! Men, nu blir det ny vecka nya starka, friska tag!! Så...Denna veckan blir det mycket för mig...Men, så är det ju ibland...först händer inget och sedan allt på en och samma gång...Är det inte typiskt? JO!! Det är ganska typiskt faktiskt...
Deklaration och försäkringsärenden hänger tungt över mina axlar...Och det är ju saker som faktiskt är ganska viktiga...Men, tja.....kapaciteten vi har räcker bara till en del...så....Har en del saker som jag får släppa för att kunna ägna mig åt det som verkligen betyder något för mig...

Hundarna är det bara fint med...Hamilton har riktiga vårkänslor, busar (ja, ni hörde rätt!! BUSAR!!) med Bizzy i trädgården, myser i solen och är riktigt social! Kul!! Hamilton ska även få prova ut vårkostymen denna veckan också...tror att det kommer göra honom gott!

Om jag får gissa på detta årets sommarplåga så är det för tillfället denna som jag tror har en bra chans!!
http://www.youtube.com/watch?v=pgI3s26ghTY
Annso....Don't hate me!! ;o)
//jennie

1 kommentar:

  1. ja nu ses vi snart...igen!!vi som gillar "kaffe"....kram

    SvaraRadera