lördag 4 april 2009

Första MH!!!

Jepp...då har den första "valpen" från kullen gått sitt MH. Resultatet var godkänt...mer kan jag tyvärr inte säga, då jag inte har fått en "rapport" än....Men, jag är sååå nyfiken!! Hoppas att det kommer ett roligt samtal under kvällen i alla fall....

Nå...igår va ju Levis födelsedag...vi hade en supermysig kväll ihop, kurade ihop oss i soffan med den nya madagaskar filmen....Super ball var den! Min favvo är helt klart Kung Julien! Amen..han är sååå grym!! Vi skrattade alla tre tills vi somnade i soffan tillsammans...

Idag har vi varit på badet i Höör...Härligt att röra på fläsket lite....och det behövs..Likheten mellan mig och en Isbjörn är slående!! Tror faktiskt att en isbjörn är väldigt mycket mer smidig än mig men....färgen och storleken är väl den samma....Nä...skärpning!! Själv var jag riktigt slut efter ett par timmars röjande i poolen, men ungarna gick direkt från plurret ut på studsmattan, hoppade en timme för att sedan ge sig i väg med rullor och cykel...Vilka energiknippen!!

Imorgon bär det av till Malmö, där mamma skämmer bort mig genom att hålla i Levis kalas....Mammor är bra att ha!!
Fick även ett supermysigt erbjudande idag från min lillebror....kan ju bara säga....tack, tack, tack och JA!!!!!
Nepp...dax att slappa lite igen!!
SES
//jennie

1 kommentar:

  1. Finns isbjörnar även i Östergötland har jag hört!

    SvaraRadera