söndag 26 april 2009

26/4-09

Igår va jag på grillning hemma hos Jessica...god mat, trevligt sällskap vad mer behöver man?? Härligt att ha RIKTIGA vänner!! Har ju råkat ut för den andra sorten också...ni vet....utsugarna som kallar sig för vänner....som sen bara gör allt för att man ska ha ett så surt liv som möjligt....men...what goes around comes around!!
Hundarna börjar bli en bra flock nu...alla tar fint hand om lilla Java...även om hon fortfarande inte kan alla Tess regler...men det lär hon sig snart...Hon är så duktig den lilla....
Nu kom pojkarna precis hem hörde jag.....Dom har ju inte kommit och sagt hej till mig än...utan det är hundarna som har första tjing på dom!! Suck....måste man ha fyra ben och en svans för att ligga bra till hos sina barn...Märkligt....

Nåja...nu ska jag sno åt mig lite kramar innan dom sticker igen.....

http://www.youtube.com/watch?v=2UrdrYoECZs&feature=related
Jaa...det är ju en rockgrupp i alla fall...eller?? kanske inte...jag vet faktiskt inte för detta är den enda låten som jag hört från dom...
//jennie

1 kommentar:

  1. Tjaba,

    Du går åt rätt håll med musiken :) även om detta är en spylåt - heheee. Jag vet!!! Jag blir aldrig nöjd:)))

    Lycka till med lilla Java, söt som en smällkaramell.

    Kram Annso

    SvaraRadera