torsdag 14 maj 2009

when truth winns

Amen...alltså...när ska det lugna ner sig lite här?? Det är ett väldigt högt tempo just nu...
Men, det som allt annat händer väl när man minst anar det...
Fingret börjar kännas lite bättre trots överansträngning idag..Men, vad ska man göra?? U can't send a man(I meen boy) to do a womans job...
Imorgon är det dax för ett återbesök hos farbror doktorn...Får väl se om han tycker att jag har skött mig....Ska få ett nytt förband och titta till stygnen...
Efter det har jag lovat killarna att vi ska ha mys-kväll, som vi alltid har på fredagar...Varför skulle denna vara annorlunda...? Ska se om jag hittar något roligt i malmö som vi kan hitta på...
Java växer som attans!!
Kommer upp i soffan själv och tillochmed upp på bordet! Igår tittade hon fram bakom dataskärmen...Gissa om jag blev förvånad?? Men, hon såg jätte lycklig ut...Det hon gillar nästan bäst nu för tiden är att gå ner till Hamiltons "ungkarlslya" och störa honom i hans skönhetssömn...
Till helgen är det utställning i Hässleholm. Tror det är första året sedan jag fick Hamilton som jag inte åker dit...eller, kanske andra..men nu har jag ju Java och hon får inte komma in så det känns meningslöst... Men i slutet av juni blir hon ju 4 månader så då är det bara att sätta igång!!

En riktig härlig låt!!
http://www.youtube.com/watch?v=ZVJBhDoGapM
ses!!
//jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar