onsdag 20 maj 2009

På vissa går inte hissen hela vägen upp....

Oj vilken lång välbehövd paus jag har tagit från hemsida, blogg och allt annat "synligt"...
Men nu har det hänt så mycket saker som jag bara måste dela med mig av....En av sakerna är att Eva, Aquilas matte ringde igår och hade fått besked på HD/AD röntgen....Resultatet blev HD:A och AD:0!!!!! Stort grattis!!!
Bizzy har varit och provat på agility för första gången under vägledning av Hamilton....Det kommer nog bli en ball hund att ha med sig ut på planen den där Bizzy..
Java växer som ogräs...tuff som en liten aga-spis är hon den lilla...Gör vad som faller henne i smaken, inte mig....Favoritstället just nu...är i vår fönsterkarm. Där sitter hon bakom gardinen och kikar ut på gatan vad som händer och sker...Suck....duracell har fått ett ansikte säger jag bara....

Igår va det stor händelse i lilla Hörby....Kulturkalaset....som för oss inbitna malmöbor blir väääldigt fattigt...Men, det är kul att det finns..verklien...Jag och Emelie gjorde vårt bästa för att liva upp stämningen och fan va vi lyckades bra med det...Levi va inte långt efter han heller....alltså..den ungen man kan vika sig dubbel av skratt för alla hans tokiga upptåg...var ska detta sluta?! Liam fick gå runt i byn lite själv för första gången med sina vänner....Han växte en hel meter... Vid tio tiden gick vi åter hemåt till stugan och fortsatte med vår kväll....och vilken kväll det visade sig bli....har magkramp idag efter allt skrattande igår....
Love U kids!!!!
Och...Emelie......U know.....

http://www.youtube.com/watch?v=fELLIAu0hzA

SEE YA!!
//jennie

1 kommentar:

  1. Anita, Kettie och gänget!21 maj 2009 kl. 05:19

    Så roligt att hitta dig här igen. Har verkligen saknat din blogg. Saknade dig också jättemycket i Hässleholm. Jag var där med min mista, Dixie, och tittade. Hade varit så roligt att träffa dig. kram

    SvaraRadera