torsdag 7 maj 2009

Jippi!!

Äntligen en kommentar i min blogg...."Någon" kommenterade (tur att man har ip search...) Mitt förra inlägg ang. att om en tjej säger nej menar hon ja....HHrmm..ja, jag kan hålla med om att man ska lära pojkar att nej är ett nej...MEN, i detta fallet var det riktat till en person och den personen visste exakt vad det gällde....så....barnslig?? nej..tror jag inte...Dålig mamma?? Definitivt inte!! Å andra sidan så bevisar det ganska mycket när man lämnar ett anonymt inlägg...
Min tanke blir direkt....känner man sig träffad? Har man själv dåligt samvete för att man i verkligheten ÄR en dålig människa/mamma(eller pappa)? vågar man inte stå för det man säger eller är man rädd för konsekvenserna?? ja, frågorna är många och jag tänker inte lägga ner min energi på att tänka ut svar till en människa som inte kan skilja på rätt och fel...
Så....till ännu en sent 80-tal eller om det va tidigt 90-tals klassiker...
http://www.youtube.com/watch?v=_r0n9Dv6XnY
SEE YA!!!
//jennie

1 kommentar:

  1. Hallå,
    Ja mycket ska man vara med om!

    Den låten gillar tom en rock människa som jag :)
    Här har du en till som är bra!
    http://www.youtube.com/watch?v=--ZTrKPFwJc

    SvaraRadera