söndag 10 maj 2009

What goes around comes around....

Helgen är till ända...Har spenderat mestadels av tiden med killarna... Igår va jag dock på avslutningskurs med Bizzy. Skönt att komma iväg lite. Liam hängde med och tog lilla Java med sig...Han ska nog gå valpkursen med henne...Kul att se att han tar ett sånt ansvar och tycker att det är roligt...mammas pojk ;o)

Idag är det konsert som gäller för min del...Med pappa och alla syskonen. Ska bli såå skönt att få ett litet break från allt som har hänt och kommer att hända....Ladda batterierna om så bara för en kväll... (det är allt jag behöver...vissa behöver längre andra kortare...)
Imorgon är det dax för operation av handen....inte så roligt, men ett nödvändigt ont. Tur att man har vänner som hjälper till då i sånna lägen..."Besiktigade"- vänner....(*fniss*) som kommer hit och skämmer bort mig när jag har ont...

Förra veckan har varit en händelserik vecka...både bra och dåligt...Men, nu fokuserar vi på det bra... Allt annat får vara.....luft.....smutsig....men luft.....

Nu är det dax att ta itu med dagen...
http://www.youtube.com/watch?v=SyolMNsN0Ig
Härlig låt...
//jennie

1 kommentar: