tisdag 30 juni 2009

Vissa människor tror att dom lever i en annan värld...

Livet på "grusan" går vidare....Vi stormtrivs i vårt hus, jag barnen och alla hundarna..

Visst är det lustigt ibland hur livet kan ta oväntade vändningar? och när man tittar tillbaka på livet från förr så undrar man :"What the hell was I thinking?!?" Inte för att det hjälper speciellt mycket att tänka på det som har varit, men....kan man låta bli??? Inte direkt...blir ju påmind titt som tätt....

Nå.....Det börjar dra ihop sig till schappespecial...Ska bli riktigt roligt då jag tvingades ställa in en massa andra hund-grejer pga olika omständigheter...bla en bil som pajja....inget kul!!

Bizzy har hunnit fylla året och Java är ju fortfarande java....Tänderna har trillat ganska hastigt och lustigt....nu bits hon inte lika mycket längre..Tess är en duktig extra mamma som fostrar och fostrar... Hamilton stormtrivs i sin nya kostym, han är sååå fin!!!

Jag själv....Känner att trots alla hinder och tråkigheter som händer mig, att jag är på helt rätt väg!! Den känslan diggar jag skarpt!! Undrar var den dolt sig innan i livet....Kanske är det så som dom säger att det riktiga livet börjar efter 30?
För mig är det så i alla fall...Nu har jag genomlidigt det värsta! Dax att hämta hem vinsten!!

http://www.youtube.com/watch?v=0m-bq0v5HU8
Den här låten har plötsligt fått en helt ny mening...bra mening!!
See Ya!
//jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar