måndag 15 juni 2009

Turns

Nu har det gått ett par veckor sedan vi flyttade till det lilla huset på grusvägen. Himla coolt kan jag tycka, som gammal inbiten malmö tjej, betong unge, flyttade till lilla Hörby, för att sedan leta sig ut på vad jag fick reda på, verkligen landet...Mitt emot mig finns en stor hästgård...Brevid mig...en annan gård....och så är det lilla jag...Sen tog det slut minsann....Men himla härligt är det!! Stormtrivs!! Hundarna mår bara toppen! Gamla gubben Hamilton har tagit på sig sommarkläderna igen...och han är bara sååå fin! Supertack till supersnälla Emelie som tog sig tid att komma och svida om honom...min pärla!!

Det är ju faktiskt så att inget ont utan att det har något gott med sig...så även i min missär...Har tagit tag i mitt umgänge och fått kontakt med både gamla och nya bekanta...Ibland kan man ju bara undra varför man inte tar tag i saker och ting tidigare...Men, har fått lära mig att man inte ska titta bakåt...bara framåt....Så, nu gör vi väl det då!! Valpplaner ligger på vänt till nästa år...Förhoppningsvis för både Tess och Bizzy...har ett par i åtanke till min lilla svarta...Men, inget får ju avslöjas för tidigt...Kan ju bara hoppas att det blir måånga valpar så att alla som bokat kommer att få vars en... ;o) Samma med Tess kull...Ser fram emot det...

Pojkarna har sommarlov och vi ska göra vårt bästa för att försöka hitta på så många olika saker som möjligt...vad det blir vet vi inte än...men, det ska nog inte vara några problem att komma på saker att fördriva dagarna med...

Snart midsommar....

Jaha....det var väl allt för denna gången antar jag....
//jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar