onsdag 17 juni 2009

Lost and founds

Allt går bra i det lilla huset på grusvägen..."grusan"...som jag absolut inte får kalla det av Emelie...men det skiter jag i ;o)
Java växer så det knakar! Öppnar dörrar, klättrar upp på bord, snor soppåsar.....ja...suck...finns inget den hunden inte klarar av..jag lovar....Tänderna har börjat lossna också så nu blir det inte så mycket bitande på oss i alla fall..Hon och Bizzy är verkligen bästa vänner....pluttarna!!

Idag fick jag en nära döden upplevelse igen..som tur är så va Emelie här och räddade mig! Jag packade in i diskmaskinen och när jag skulle stänga den ligger värsta mördarspindeln på luckan och bara slickar sig runt munnen....Fatta vilket djungelvrål jag la upp!! Och, nej, Christina..inget vapen i närheten!! Fick vackert lägga benen på ryggen och kuta därifrån innan den åt upp mig....Emelie däremot gick modigt fram till spindeln och gjorde sig snabbt och lätt av med den....Tack Emelie!! Det där va riktigt modigt!!

Jag har ju kommit av mig ganska så rejält med bloggandet, men som arnold säger...."I´ll be back".
Så även med mina små låtar...så....här kommer en som jag vet jag satt in innan...men den är ju bara såååå bra!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=fELLIAu0hzA
SEE YA!!
//jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar